Sunday 6 December 2009

Inceput de saptamana

Fusese deprimat tot weekendul cu gandul la sedinta de luni. Ce trebuia managerul sa se umfle in pene la fiecare inceput de saptamana, cat de zmeu este el si cat de bicisnici ceilalti? Intelese pe propria piele cat de nesfarsita poate fi ura, intelesese asta de multa, multa vreme. Din pacate avea nevoie de slujba pentru a-si plati nenorocitele de facturi. Se culca imbrobodit in griji si nelinisti profunde.

Se trezi aproape de miezul noptii asudat si teribil de anxios. Avusese iarasi un cosmar. Se uita la ceas: 12am. Merse in bucatarie sa-si pregateasca un ceai calmant. Il bau cu sete si se culca la loc. Se trezi dupa o vreme si se uita la ceas:12am. Se gandi ca i s-a terminat bateria asa ca verifica ceasul din computer: 12am. Deschise televizorul care ii arata acelasi lucru: 12am. Il inchise numaidecat pentru ca se dadea un film de groaza.

Incepu sa lucreze la noul proiect pentru care era responsabil la serviciu. Dupa o vreme se uita la micul ceas din dreapta ecranului: 12.am. Reveni la televizor: 12am si aceeasi secventa din filmul de groaza pe care o vazuse cu ceva timp in urma. Afara, orasul dormea linistit.

No comments:

Post a Comment