Saturday 31 October 2009

Neuronul de balta

O idee se ratacise in paienjenisul gandurilor mele. Nu era nici mare, nici mica, nici firava, nici batoasa, nici limpede, nici tulbure. Era totusi diferita de alte idei. Diferita si usor razboinica. Razboinica, pentru ca neuronul de serviciu care cerne ideile era pentru intaia data in dubiu. Dubiu, pentru ca ideea nu putea fi pusa in cuvinte. Cuvinte, pentru ca doar ele pot fi uneori miracole. Miracole, pentru ca ele descriu ce inseamna a trai frumos. Frumos, pentru ca Estetica a fost unul din subiectele mele preferate de studiu. Studiu, pentru ca e trist a fi analfabet. Analfabet, pentru ca a pierit ideea. Ratacita in paienjenisul gandurilor mele.

2 comments:

  1. Ţi-ai format un stil al tău, fermecător, plin de sugestii... Mă bucur să te ştiu undeva căutându-ţi cuvintele magice şi privind pe fereastră... Sau traversând atent strada, cu toate că gândurile îţi sunt în altă parte...

    ReplyDelete
  2. Sa stii ca mi s-a intamplat sa iau autobuze in sens opus, sa cobor la statii diferite de intentia mea, sa traversez pe rosu adancit in ganduri si claxonat indarjit de bieti soferi. Iar fereastra mi-e forte draga.

    ReplyDelete